Három gyulai cég, a Gyulai Várfürdő Kft., a Dürer Nyomda Kft. és a Gyulahús Kft. vezetője vehette át a MagyarBrands díjat a fürdővárosi polgármesteri hivatalban csütörtökön délelőtt megtartott ünnepségen. A fővároson kívül egyetlen település sem tudott hasonló sikert elérni a kiíráson.
– A városnak kiemelt célja, hogy a közvélemény szemében Gyula, mint értékes, a hagyományaira építő, ugyanakkor megújulásra képes, szép, élhető település jelenjen meg – hangsúlyozta köszöntőjében Gajda Róbert, országgyűlési képviselő, a város alpolgármestere. Mint mondta, minden márka bevezetése munka- és időigényes.
– A „Gyulai” népszerűsítését hosszú évtizedekkel kezdték meg elődeink, és nagyon sokat tett ezért a három díjazott cég is – ecsetelte Gajda Róbert. – A Gyulahús Kft. által készített kolbász és májas igazi hungarikumnak számít at norgescåsino.com. A több mint ötven éves várfürdő a helyi turizmus szimbóluma. A Dürer Nyomda pedig minőségi kiadványaival, felkészült munkatársaival ugyancsak sokat tett a város hírnevének öregbítéséért.
Otto Krisztina, a United Publishers Hungary Kft. ügyvezető igazgatója kiemelte: Budapesten kívül nincs olyan város, amelynek három cégét is a MagyarBrands díjjal ismerték volna el. Mint azt kérdésünkre kifejtette, az objektív cégadatok; a tradíció, a tulajdon, a menedzsment, a foglalkoztatás, a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság döntése, valamint a Gfk. Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján döntöttek az elismerés odaítéléséről.
A MagyarBrands hazai márkákat díjaz, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amik a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget képviselik. A program célja, hogy ráirányítsák a figyelmet a hazai termékekre, hiszen a magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel az ország gazdasági fejlődéséhez.
Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója úgy vélekedett, a MagyarBrands díj a fürdő megalakulása óta eltelt 54 év valamennyi olyan dolgozóját, a település minden olyan szakemberét elismeri, akik azon fáradoztak, hogy a vendégek a lehető legjobban érezzék magukat a Várfürdőben.
– A környezet, a gyulai polgárok lokálpatriotizmusa, gyulaisága nélkül nem kaphattuk volna meg a díjat, ami egyben vendégeink kedvező visszajelzését is jelenti – tette hozzá Boros László Attila.
A Dürer Nyomda Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta, a nyomdaipari hagyományok, az eszközpark elmúlt több mint egy évtizedben megvalósult 1,2 milliárd forintos fejlesztése és szakembereik felkészültsége egyaránt fontos része az elismerésnek.
– Emellett a siker egyik fontos pillére a gyulai kulturális élet sokszínűsége – fűzte tovább a gondolatot a Dürer Nyomda Kft. ügyvezető igazgatója.
Az 1935-ben alapított, a szegedi Mozaik Tankönyvkiadó tulajdonában lévő Dürer Nyomda, a hazai könyvnyomtatás egyik legjelentősebb szereplője. Tevékenységét az elmúlt években számos nívós hazai és európai díjjal ismerték el.
Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója emlékeztetett arra, hogy milyen komoly küzdelmet kellett vívni a nagyüzemi gyulai húsipar megmentéséért a közelmúltban.
– Azért dolgozunk, hogy a Gyulai márkanévhez hű, kiváló minőségű terméket állítsunk elő – szólt legfontosabb céljaikról Daka Zsolt. – Bízunk benne, hogy jó irányban indultunk el, de még inkább tudatosítani szeretnénk, hogy a Gyulai valódi minőséget testesít meg. A Gyulai márka egyébként
a harmadik helyet érdemelte ki a MagyarBrands Fogyasztói Márkák toplistáján.
A MagyarBrands díjat Otto Krisztina adta át a három cég ügyvezető igazgatójának.
Forrás: www.beol.hu